>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Segmen Jom Pilih Hadiah
Saturday, March 16, 2013 • 8:36 AM • 13 comments
Assalamualaikum :)

Aku ada join 1 contest ni
click banner to join
tak nak join pun sila click jugak..hehe

So, kena la follow tuan empunya blog
dah sponsor-sponsor yang tertera 
and pilih hadiah mana yang nak

top refferal and lucky draw akan dapat hadiah yang diinginkan
this are the prizes that I chose

peplum of course ;)


cute dress <3

sapa nak join, sila lahh :D



PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Daily Tazkirah: Du'a to be shown the Truth
  • Kem Biology di Tanjung Chap Beach Resort
  • Wordless Wednesday? Nah, not for me
  • Daily Tazkirah: 5 basic duties of a Muslim
  • Euro Chocolates
  • Review Blog~
  • Daily Tazkirah: Kesilapan Wanita Semasa 'Menutup A...
  • Segmen: Blog Review and Bloglist
  • Family Outing~
  • My battles = I'm losing!

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey