>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Family Outing~
Saturday, March 9, 2013 • 6:30 AM • 2 comments
Assalamualaikum :D

tu bukan ekor aku ye, tu kucing aku
nak jugak dy bergambar -_-

Family outing? takde la outing sangat pun
jalan-jalan di KB Mall je padahal
sebelum tu pergi tengok kereta
Mazda2, Rio Kia, Fiesta Ford
mana lawa eh?

Hmm, macam biasa, sampai KB Mall
konfem makan dulu
Hajatnya nak makan dekat Chicken Rice Shop pulak
tapi sebab baru je lepas makan nasi dekat rumah, tak jadi
Makan dekat Rasa Mas, Assam Laksa~
Delicious <3

  


Image of food is unavailable due to preoccupied with self camera (selca)
and forgot to take photos of the food >.<

Pastu jalan-jalan~
biasa lah, hujung minggu sangat ramai orang di KB Mall
tak tengok banyak benda pun

Masuk 'First Lady', round-round dekat situ
baju-baju dekat First Lady lawa and murah 
okay, takde la murah sangat tapi boleh kira laa
tapi aku tak suka pakai sangat, sebab ramai orang ada baju sama >.<

Tengok dekat section 'blouse'
ada baju comel, tengok harga
Omo!, RM19.00 sahaja!
cepat-cepat aku browse yang mana comel nak beli
Last-last, decide beli baju labuh macam punjabi gitu
Warna hitam with large pink flowers~
Agak transparent so kena pakai dengan inner la
takde gambar, nak tengok tunggu aku modelkan ye~
(koya la aku nih)

So, sambung pulak jalan-jalan
Kesian dekat Papa, tak leh nak jalan laju sangat 
because his right foot was injured
tambah-tambah pulak aku and Mama suka jalan banyak 

Masuk pulak Gene Martino
banyak baju kurung yang sangat la omey~
and murah
sekarang kan banyak baju sampai RM200
situ harga RM100 gitu je, takde la mahal sangat

Mama dah lama berkenan satu baju kurung ni
tapi tak pernah nak beli, so tadi beli laa 
warna koko, I pun minat yang tu tapi takpe lahh

Pastu I dul tengok satu baju kurung warna pink ni
comel sangat, RM99.00 je
Papa pun cakap kalau nak, ambik je la
nanti Papa bayarkan

Dengan happynya, aku melulu ke fitting room untuk mencuba baju tu
sebab baju tu comel sangat and I ni bukan jenis
pakai baju kurung pergi jalan-jalan
Baju tu simpan buat baju raya la~ <3
takde gambar jugak, tunggu raya aku modelkan >.<
kua3

After masuk Pacific, beli barang masakan
balik~
sebab semua orang dah penat
and Papa pun macam dah takleh jalan sangat
kaki sakit yang teramat
(okay, don't mind my sentence structure :P)





PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • My battles = I'm losing!
  • Nippon Movie Marathon~
  • Late-Night Hunger
  • Kau pergi...
  • Contest Kaca Mata PapaMifz.com
  • Karnival Karnival~
  • Yeahhh, Aku menang!!
  • Very Short Outing..
  • When Boredom Attacks...
  • Short Segmen Bloglist by Syahira Adisa

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey