>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Euro Chocolates
Monday, March 11, 2013 • 2:03 AM • 2 comments
Assalamualaikum~

Haa, mesti pelik kan tengok tajuk tu
Apa benda tu "euro chocolates"?

Ni haah, euro chocolates~
hehe

chocolates biasa je padahal, cuma wrapping dia tu
macam duit euro

Ni beli masa Papa pergi U.S, ada kursus untuk pengetua-pengetua
time tu ada classmate bawak chocolates pelik-pelik
bagi dekat semua ahli kelas
Papa dia beli masa pergi Mekah
Sedap sangat chocolates yang dia bawak tu

Cepat-cepat aku mesej Papa ku,
suruh beli chocolates dekat U.S tu
Euro chocolates ni antara yang Papa beli
ada lagi yang lain, Toffee, Jelly Bean and so on
tapi tak ingat nak amik gambar

tiga section dah aku habiskan

Aku ada 200 euro woo~


>
Tengok, chocolate bar biasa je pun
Bukan chocolate saje yang Papa belikan,
Aku dapat beg duit, akak dapat sweater/cardigan gitu (tak tahu gak, tak tengok lagi...huhu)
ada jam and so on, pashmina pun ada~

<>
ni beg aku..pink!
jenama Nicole Miller <3



ni antara pashmina/shawl yang dibeli
(nak jugak letak gambar sendiri dalam ni hik3)

Papa tunjuk gambar-gambar dia selama berada di Kentucky 
best sangat!
lagi membara semangat aku nak belajar dekat luar negara >.<
Inshaa Allah :D





PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Review Blog~
  • Daily Tazkirah: Kesilapan Wanita Semasa 'Menutup A...
  • Segmen: Blog Review and Bloglist
  • Family Outing~
  • My battles = I'm losing!
  • Nippon Movie Marathon~
  • Late-Night Hunger
  • Kau pergi...
  • Contest Kaca Mata PapaMifz.com
  • Karnival Karnival~

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey