>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Wordless Wednesday? Nah, not for me
Wednesday, March 13, 2013 • 2:04 AM • 0 comments
Assalamualaikum :)

Ramai blogger yang selalu buat post "Wordless Wednesday"
dalam erti kata lain, post gambar tanpa berkata-kata

Me? I don't like that >.<
sebab aku ni suka membebel
mesti nak tulis jugak at least 2-3 ayat
hehe

Cuti yang sangat membosankan
huuhhh
the only time I go out is for dinner (sometimes), weekends and driving lessons

most of the time
this is me:

click to enlarge

boleh relate sangattt
haha
online bosan, tak online pun bosan

sebelum ni, I spent most of my time watching dramas
now, I finished watching all the good dramas -_-

another thing I would do is
stalk people on facebook
tapi bosan jugak

most of the times
I'd browse through 9gag.com and memecenter.com
they got some really funny post there
tapi kebanyakan post diorang agak obscene sedikit and have sexually content
ada sesetengah je yang betul-betul lawak and senonoh..


ni salah satu post aku ambik dekat 9gag
hahah, betul sangat yang ni
kalau suka dekat orang, serious tak boleh bagitahu siapa-siapa
tak sempat apa, orang lain semua tahu >.<

siapa pernah berada dalam keadaan ni?
aku pernah..huhu

minggu exam, kalau subjek lain aku study sorang 
sebab takde orang ajak nak study sekali 
aku pun malu la tiba- tiba nak pergi "weh, aku nak study skali ngan korang"
takut diorang serabut ngan aku
dah la aku ni bukan jenis yang study sangat, main-main je banyak >.< 

tapi kalau subjek English and Biology
tak rehat phone aku
menerima mesej-mesej yang banyak
"weh duk mano tuh? nk tny soalan nih"
"weh tolong ajar aku"
"tiniii, ajarrrrr"

-_-
tak kisah sangat pun, aku hepi kalau orang suruh ajar/study sekali
tapi terasa la sikit
time gini baru nak ingat dekat aku
selfish la aku ni, nak suruh orang ingat dekat aku pulak
hahaha, ya, saya memang suka 'jual ikan'

sometimes, they upload movie scenes
like this

I would spend hours on 9gag and memecenter
nampak sangat aku ni takde life -_-
huhuhu



ni lagi bukti aku takde life
selca dengan topi bertanduk
hehe~



PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Daily Tazkirah: 5 basic duties of a Muslim
  • Euro Chocolates
  • Review Blog~
  • Daily Tazkirah: Kesilapan Wanita Semasa 'Menutup A...
  • Segmen: Blog Review and Bloglist
  • Family Outing~
  • My battles = I'm losing!
  • Nippon Movie Marathon~
  • Late-Night Hunger
  • Kau pergi...

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey