>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Contest Kaca Mata PapaMifz.com
Sunday, March 3, 2013 • 12:44 AM • 2 comments
Assalamualaikum :) 

Duk blogwalking tadi, terjumpa contest ni
macam menarik so decide untuk join~
Nak join, sila klik sini

Inilah kaca mata kesayangan ku~
suka kaca mata ini sebab dia sesuai dengan muka saya

Tengok, sesuai kan~
>.< hehe

Jenama bingkai kaca mata saya ialah "Bonia"
beli dua tahun lepas kalau tak silap
di KB Mall dekat Milan Optical
Kanta kaca beli yang biasa-biasa je sebab
tak boleh pakai yang berwarna atau yang pelik-pelik
masa dekat sekolah takut pecah atau rosak
sekarang boleh la sebab dah tak sekolah...hahah

Tengok balik gambar di atas, nampak tak mata kiri saya?
Warna putih je kan..
Ok, mata kiri saya tak nampak, so saya guna mata kanan je la

Doktor kata, orang normal tak guna kedua-dua belah mata sekaligus
sebab tu ada orang yang power mata kanan and kiri berlainan
untuk kes saya, saya guna mata kanan sahaja, tak boleh tukar-tukar
so power saya akan sentiasa naik
sekarang power saya rabun jauh -2.75 gitu.

dan disebabkan oleh saya guna sebelah mata sahaja, saya jalan tak stabil
ke kanan, ke kiri jadinya
so selalu la terlanggar tiang >.<
mujur pakai kaca mata ni, takde la tiang kena terus ke muka
kaca mata jadi defense, hahahah, Alhamdulilah :D

Kaca mata ni agak mahal, 
harga kanta sahaja dah around RM200
dan harga bingkai beli time sale, 50 % off
harga original RM400, lepas diskaun jadi RM200
so total harga kaca mata ni RM400
sebab mahal saya tak boleh la selalu 
tukar-tukar kaca mata saya
jadi saya amat menghargainya kalau dapat
kaca mata baru daripada PapaMifz
takdela menyusahkan parents nak beli kaca mata baru >.<




PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Karnival Karnival~
  • Yeahhh, Aku menang!!
  • Very Short Outing..
  • When Boredom Attacks...
  • Short Segmen Bloglist by Syahira Adisa
  • Kisah Aku dan Novels
  • Midnight Insomnia
  • Tips penjagaan muka untuk remaja
  • HIJABSTER GIVEAWAY BY SHIDAIZY BOUTIQUE
  • SEGMEN: Song In My Heart

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey