>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Yeahhh, Aku menang!!
Friday, March 1, 2013 • 8:26 AM • 3 comments
Assalamualaikum~

Nampak tak tajuk dekat atas tu?
tehee
Kalau siapa yang follow betul-betul wonderland ni
tahu la yang aku ni masuk banyak segmen/contest

Hari ni, aku dapat tahu yang aku dah menang 2 contest!
Yeahhhh!!
eh eh, salah, Alhamdulilahhh >.< hehe

Salah satunya ialah segmen: song in my heart
dianjurkan oleh blog Sally Noah Levine (silalah follow ye :D)
kitorang kena pilih 1 lagu yang kita suka
and bagi sebab kenapa

this is my entry : SEGMEN:Song in My Heart <3
tak ku sangak entry ku ini menang..
Alhamdulilah!

Hadiah untuk segmen ini~

Kak Sally, orang nak yang cherry tu ye >.<
acecee, memilih pulak,
terima je la yang mane-mane pun


Okay, segmen yang kedua orang menang ialah
Segmen Pantas 2 Jam
oleh blog aisyahhumaira

kena bagi 3 kelebihan hari Jumaat
and menang topup RM5
tapi kena bagi no telefon tadi
sebelum 6.30 petang
tapi orang tak sempat nak bagi
so tak dapat la hadiah tu..
huhuhu

takpe, dah cukup bersyukur dapat menang
tak kisah sangat pasal hadiah tu :)

click to enlarge

nampak tak blog 'tinyinwonderland' tersenarai
tapi dipotong sebab tak tuntut hadiah
huhu

mencuba nasib dalam contest-contest lain pulak ^_^




PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Very Short Outing..
  • When Boredom Attacks...
  • Short Segmen Bloglist by Syahira Adisa
  • Kisah Aku dan Novels
  • Midnight Insomnia
  • Tips penjagaan muka untuk remaja
  • HIJABSTER GIVEAWAY BY SHIDAIZY BOUTIQUE
  • SEGMEN: Song In My Heart
  • ♥ First Giveaway by MarshMallow ♥
  • Ayam Penyet!

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey