>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Very Short Outing..
Wednesday, February 27, 2013 • 5:41 AM • 0 comments
Assalamualaikum!
Harini keluar...yay~
KB Mall je pun tapi ok la
takde tempat lain dah nak pergi dekat Kelantan ni
tambah-tambah lagi musim hujan sekarang

keluar kejap sangat
pegi makan, jalan-jalan kejap 
pastu balik
tak masuk kedai mane-mane pun
heheh

takpe, tak kisah kejap pun
asalkan dapat keluar pun dah happy
^_^

First time makan dekat Chicken Rice Shop
Sebelum ni tak pernah try sebab nama dia
macam tak hebat gitu
(acecee memilih pulak, nama je pun)

I order honey BBQ chicken or something like that
tak ingat sangat nama penuh dia -_-

ni hahh, sedap sangatttt
I highly recommend this shop! :)
Rasa tak puas makan
nak lagi!

Pastu tadi pergi ambil spek mata mama
Aku pun buat jugak spek baru
heheh

Gedikkk, padahal spek Bonia 
yang pakai sekarang pun baru lagi
>.<

Buat spek baru guna frame yang dah ada
frame akak beli RM5
hahah

Buat cermin je la kirenye
tapi cermin saje pun mahal
Maklum laa, power tinggi
Muda-muda dah rabun
Akibat menghadap monitor komputer 24 jam
ish3

Contact lens?
Never in my entire life would I wear one of those
sebab kalau tak jaga elok-elok
boleh jadi buta
Scaryyy

Tak sanggup aku
Dah la sekarang ada sebelah je mata
I tak nak la bagi buta dua-dua belah pulak..haha

Orang lain boleh la tapi aku ni 
jenis pemalas and pelupa
So macam bahaya la kalau aku pakai contacts

Orang selalu nak pakai contacts sebab nak bagi nampak comel
mata bulat besar gitu
whatever laa, aku pakai spek nerd ni pun tetap comey
tak perlu contacts berwarna-warni ni 
plus nampak macam budak pandai
hik3 >.<

My style for today!
(aku kan gila lensa, tak sah la kalau takde gambar..hehe)

Dekat pagar pun boleh lagi bergambar
kua3

Serious colour-blocking hari ni
suka gabungan warna-warna shocking gitu
nampak lawaa 
tehee~

mesti menyampah korang selalu baca aku
perasan sorang-sorang dekat blog ni

biarlaa, suka hati aku la kannn
lagipun dah takde orang nak puji
so kena la puji diri sendiri...>.<
kui3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Mencari benda untuk dijadikan door gifts atau hadiah?

Visit Akamika Gift for custom made gifts
Pasti Menarik Untuk Anda




PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • When Boredom Attacks...
  • Short Segmen Bloglist by Syahira Adisa
  • Kisah Aku dan Novels
  • Midnight Insomnia
  • Tips penjagaan muka untuk remaja
  • HIJABSTER GIVEAWAY BY SHIDAIZY BOUTIQUE
  • SEGMEN: Song In My Heart
  • ♥ First Giveaway by MarshMallow ♥
  • Ayam Penyet!
  • Trapped..

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey