>
wonderland~
ABOUT ENTRY
When Boredom Attacks...
Tuesday, February 26, 2013 • 7:17 AM • 1 comments
Assalamualaikum~

It has been raining quite heavily these past few days
Sejuk sangat!! >.<
Jadi macam energy save mode
I didn't turn on my fan for the whole day
and I am having trouble even trying to 
type this post because my fingers
are all too stiff due to the cold... 

I filled most of my day with sleeping
because it was too cold to wake up
Plan nak keluar pergi jalan pun tak jadi
sebab hujan lebat
huhhu

so duduk rumah
makan nasi goreng yang adik comel ni masak
eh, masak nasi goreng pun nak kecoh
biar laaa, orang baru belajar masak
orang lain dah pandai masak masakan berbagai
kite baru nak belajar yang basics
>.< hehe

nak post gambar nasi goreng tu
tapi dah masuk dalam perut
siapa nak tengok, sila dissect perut saya ye
cepat-cepat, makan duduk dalam perut 4 jam je
sebelum dia turn ke small intestine (duodenum)

tapi kalau dissect pun, tak nampak gak rupa betul nasi tu
sebab dah jadi bolus masa turun melalui oesophagus
and dah digest oleh digestive juices and HCl dalam perut 
hahah, bila dah bosan, mula la tulis pelik-pelik




ni gambar lama, saje gedik nak letak (tudung lembik >.< huhu)

this pictures have no relation whatsoever
with this post
it is merely a sign of boredom
and vanity 
and to show that I have
absolutely no idea what to do with my life :P

layan je laaa~



------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mencari benda untuk dijadikan door gifts atau hadiah?

Visit Akamika Gift for custom made gifts
Pasti Menarik Untuk Anda




PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Short Segmen Bloglist by Syahira Adisa
  • Kisah Aku dan Novels
  • Midnight Insomnia
  • Tips penjagaan muka untuk remaja
  • HIJABSTER GIVEAWAY BY SHIDAIZY BOUTIQUE
  • SEGMEN: Song In My Heart
  • ♥ First Giveaway by MarshMallow ♥
  • Ayam Penyet!
  • Trapped..
  • Princess AmyFashion!

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey