>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Ayam Penyet!
Friday, February 22, 2013 • 8:20 AM • 0 comments
Assalamualaikum~

Tak dapat keluar jalan-jalan dengan family pun
keluar dinner pun jadi la

Tadi kitorang pegi makan Ayam Penyet 
dekat Mydin Mall~
(mydin je padahal :p)

The food was okay
it's not great but it ain't terrible
boleh la kalau nak pergi situ

Makanan murah tapi 
air mahal sikit
orang beli Teh O Ice pun RM 3.00!
aku beli Teh O Ice dekat maktab dulu RM 1.00 je
cekik darah betul

Motif post ni bukan la nak cakap 
pasal makan sangat pun
lebih kepada nak tunjuk 
diriku yang comel lagi menawan ni
(orang cakap, kata-kata itu doa, so lagi banyak aku
cakap aku comey, Insya Allah jadi comey betul)
hahahahah

sebelum makan, wajib ambik gambar dulu, with my beloved papa<3

poyo sorang-sorang..teheee

Ada haritu aku cakap beli seluar polka dots untuk jadi seluar tido
tapi mama cakap seluar tu lawa
rugi kalau buat seluar tido
so tadi aku pakai la seluar tu

Balik rumah sambung lagi bergambar (gila lensa)
mencuba gaya tudung baru..pelik tak?

tadi dengan papa, ni dengan mama ku yang sangat ohsem~
lawa tak seluar aku?

aladdin~ (bak kata akak ku~)

hahah, ni aku tak ready, kak dah ambik so jadi gini


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mencari benda untuk dijadikan door gifts atau hadiah?

Visit Akamika Gift for custom made gifts
Pasti Menarik Untuk Anda



PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Trapped..
  • Princess AmyFashion!
  • Photo Contest: Aku dan Dia by Blog Paly
  • Snap-Snap!
  • Teori kejadian mataku...
  • MRSM PT...Snap-Snap!
  • Dear Roomies~
  • Snap-Snap!
  • I.C.E~
  • Swimming bee~

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey