>
wonderland~
ABOUT ENTRY
I.C.E~
Monday, February 18, 2013 • 10:35 PM • 2 comments
Assalamualaikum!

In one of my post I said that I'll be talking about I.C.E
What is ICE?
Korang nak jawab air batu pun boleh
tapi nampak macam aku ni air batu ke? -.-

I.C.E 
Information and Communication Executives
biro maklumat dan komunikasi lah
cehh, nak nama glamour pulak..

We work for our college's
Student Representative Council
(badan wakil pelajar)
kitorang buat videos yang sangat la ohsemmm
nak post sini tapi aku takde video2 tu..huhu

This is us...nampak cool kan? Kitorang memang cool pun
Ice kan, sejuk2...haha

Tak perlu aku nak kenalkan setiap ahli ni
Korang tengok gambar dibawah je
dah ada nama and jawatan
aku tak memainkan peranan sangat pun >.<



Aku kaya! (duit betul tu okay)..teheee







Organization: I.C.E
Headquarters: MJSC PC
Specific Location: Bilik Gerakan BWP, Freezer(pastu kena halau)
5F, 5G, 5O.K, 5K, Cafe, Dewan Besar..dan lain-lain
Task: Make awesome videos
Accomplishments: banyak lor nak tulis sini..tehee


Kami family gilak!...hhaha, missing the moments
staying up with you guys
and tido di bilik gerakan (teruk) 




PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Swimming bee~
  • .....
  • Happy Anniversary
  • Long Posts~ (Mrsm PT)
  • Snap-Snap!
  • Ulcers~
  • Note to Smokers..
  • Valentine's Day?
  • Key to your life...
  • She is still...

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey