>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Dear Roomies~
Tuesday, February 19, 2013 • 8:44 PM • 1 comments
Assalamualaikum :)

I miss school
I miss my friends
and I definitely miss my roommates

 Room: C4
Adda, Pehe, Kema, Mira, Sally, and cute me


Masa form 5 je ade rommates sebab duduk dalam bilik
time form 4 kitorang duduk dalam dorm panjang gitu
1 cube, 2 orang

1st semester my cubemate was Aimie Joji  yang sangat cool
but then she transferred 

leaving me all alone for the rest of the year :(
tapi still keep in touch, she's awesome!
gila-gila sama dengan aku
tapi bezanya dia pandai lagi laa 
and sangat rajin
aku ni...err faham-faham sendiri laa >.<

rindu zaman kejar-kejar dia time dia tengah gayut..hahah
nak letak gambar tapi dia tak bagi lagi gambar huh

When I was form 5, we moved to a different block
and we had to stay in room
block C, had 13 rooms
with each room occupying a total of 12 students
(number of occupants varies for each room)


My room had 12 members
six on my side, six on the other side

aku tak pegi masa hari pendaftaran tu 
because I had to go to Penang
Pehe called me and asked whether 
I wanted her to book a spot for me..


I went to PC a couple days later...hehe
akibat datang lewat, aku tak boleh la nak pilih katil sendiri
and end up dengan katil yang rosak
the plywood was about to come off

 katil aku jadi macam senget gitu
entah berape kali dah report, tapi tak tukar-tukar pun
I was fed up!
sampai habis SPM la aku tido dengan katil senget tu..

eh, aku selalu lari topik
sebenarnya nak cakap pasal roomates 
tapi jadi cakap pasal katil pulak
kua3


Pehe: gila-gila! seriously, tak leh duk diam budak ni...hahah
Kema: senyap tapi malam2, time orang lain dah tido, dia start gayut la 
Mira: budak rajin tuu tapi selalu tertido dekat meja
Sally: kecik! (and her food choice is the same as mine >.<)
Adda: budak sebelah katil, lebih kurang je perangai kitorang
tapi dia senonoh sikit lagi daripada aku..kui3

waahhh, lawanye aku...hik3

me?
well, the only things I do in my room 
is sleep and eat
no more, no less ;)

Sayang korang!!






PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Snap-Snap!
  • I.C.E~
  • Swimming bee~
  • .....
  • Happy Anniversary
  • Long Posts~ (Mrsm PT)
  • Snap-Snap!
  • Ulcers~
  • Note to Smokers..
  • Valentine's Day?

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey