>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Weekend Madness...
Sunday, March 24, 2013 • 7:12 AM • 1 comments
Assalamualaikum

Madness? Takde la madness sangat pun :P
Hari Khamis lepas, aku ambik result dengan kakak and mama ku
Lepas tu kitorang singgah Habib Jewel untuk basuh mata
Aku ni jenis tak minat tengok barang kemas
so aku tengok diri aku sendiri la


hehe >.< banyak cermin, best nak bergambar

Keesokan harinya (Jumaat), kakak sorang lagi balik~
Pastu, ada kenduri kahwin kawan kakak aku, (tahniah Kak Dila :D )

aku selalu bongkok.huhu


tak dapat bergambar dengan pengantin pun, dengan bunga and pelamin pun jadi la dehh

Singgah pulak Habib Jewel, lama giler duk situ, akibatnya...


Okay, patut ada lagi, tapi, sikit-sikit cukup laa

After that, pergi KB Mall, beli barang-barang dapur gitu je, jalan-jalan, pastu balikkk

Sabtu pulak, pergi kenduri kahwim Kak Dila dekat rumah si pengantin lelaki pulak..
Sedap makannn <3
my dress that day <3
ada gambar dengan pengantin tapi tak ingat nak ambil dari fon akak..huhu

Lepas tu pergi Parkson (KB Trade Centre)
oh, tak ingat, singgah pulak Habib Jewel :P
Akibat keadaan aku yang berada dalam kesakitan yang teramat sangat
Ayah aku hantar aku balik, serious sakit, sampai nak pitam, gelap je dunia, tak nampak apa-apa dah..

Malam tu dinner dekat Sri Chengmai, celebrating my SPM result
eleh, aku rasa elok ke tak elok result aku, tetap akan makan situ
so macam takde kaitan dengan result SPM sangat la

budak kelaparan menunggu makanan tiba

Hari ni pulak (Ahad)
Sekali lagi pergi Habib Jewel, jangan tanya kenapa pergi banyak-banyak kali, aku pun tak tahu, aku duk dalam kereta je, malas nak keluar..

selca dalam kereta <3
kiut tak? hehe

Pastu ke Bazaar Tok Guru
Suka sangat tempat ni, banyak baju, jubah and tudung yang sangat comel and murah di jual disin
siapa-siapa orang Kelantan mesti tahu tempat ni, siapa yang orang luar nak visit Kelantan, wajib singgah sini, rugi betul kalau tak..

Rambang mata I tengok tudung situ.
Aku ni bukan jenis yang pakai tudung instant macam tudung Ariani, Fareeda dan sebagaunya sebab takut nampak macam mak cik >.<
tapi situ jual banyak jenis tudung instant yang comey2, dan tidak membuat muka aku ni macam makcik, instead cun giler aku pakai tudung instant tu (vanity detected..hehe)
and murahhhh, selalu tudung Fareeda mencecah RM80, and paling tak pun yang sekarang ada RM45 gitu, aku beli RM30 je..


cermin tak di gantung so terpaksa take turn pegang cermin tu


Akibat family aku yang sangat shopaholic, we ended buying 9 tudung!
Dua yang aku punya, dua-dua warna pink
Me pinky, can't help it.. kalau semua warna ada, konfem pilih pink jugak :)

Baju comel ini merupakan pemberian akak2 ku
ada 2, nanti yang lagi 1, tunggu aku modelkannya >.<








PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Segmen Mimik Muka Melampau- Blog Review
  • My Overall Performance
  • Dua Keputusan...
  • Debaran Minggu Ini
  • Daily Tazkirah: Empat Tahap Mendidik Anak
  • Segmen Jom Pilih Hadiah
  • Daily Tazkirah: Du'a to be shown the Truth
  • Kem Biology di Tanjung Chap Beach Resort
  • Wordless Wednesday? Nah, not for me
  • Daily Tazkirah: 5 basic duties of a Muslim

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey