>
wonderland~
ABOUT ENTRY
Happy Anniversary
Monday, February 18, 2013 • 7:24 AM • 3 comments
Assalamualaikum :)
31st January
is an important date in my family
because it was the day our parents got married

On 31st January (tak ingat lor tahun berapa)
Omar Mohammed and Junaidha Abdullah
tied the knot
in Massachusetts, U.S.A
(alolo, suwit, kahwin kat luar negara..haha)

Dekat U.S sebab time tu diorang tengah study
dekat Macalester College
My dad took Math and my mom took Biology 

Inilah pasangan suami isteri yang sangat ohsem..hahah

To celebrate my parents's anniversary
we went out to have dinner at
Sri Chengmai Restaurant~
(dah dekat sebulan lepas tapi baru nak post...tehee)

Just a small restaurant here 
but the food are absolutely delicious~
Especially their Tomyan <3

Every year, we would go to this restaurant
for break fast at least once every Ramadhan
Kadang-kadang je boleh pegi sebab mahal
but worth the price


While waiting for our ordered food,
they would give us some peanuts to munch on
and Green Tea (sangatla pahit)

And after eating, they would give us
a plate of watermelons as desert
yum2 >.<

aiyooo, bulatnya muka aku!

Lepas semua orang dah habis makan, 
pegi pulak pasar malam dekat pasar Siti Khadijah
Minat pegi pasar malam, murah sangat

Here I bought a very cute peplum
dark blue in colour..hehe >.<
Murah, RM35 with belt

peplum yang aku beli tu sebijik macam ni...hehe

Then, jumpa pulak jubah yang cantik sangat
and they have it in my size!

Susah nak cari jubah size aku ni
sebab kurus sangat..hik3 
Selalu jumpa yang size 40 above
I'm a size 36 ;)

Di sebabkan haritu pun tak plan nak pegi pasar malam
tak bawak banyak duit
tapi mama beli jugak jubah tu untukku
sebab tahu dah lama nak beli jubah tapi tak jumpa size
huhu..kesian dekat mummy I 
(I la pulak jadinya)

The Jubah was also dark blue
I wanted black but they didn't have it
biru pun jadi laa
labuh sikit tapi takpe, boleh alter nanti..hehe

eh, wasn't this post about my parents anniversary
tibe-tibe jadi pasal baju I pulak..hahah

okay, happy anniversary
to my lovely parents
thanks for getting married
or not I would not have existed :P
or even if I did exist, tak jadi la secomel ini
sebab inherit genes orang lain
muahaha >.<

tengoklaa, hasil perkahwinan mereka
anak yang cun and pandai
(puji diri sendir sebab takde orang nak puji aku..huk3)



PASTFUTURE
MY WORDS
Wonderland: A magical place filled with different wonders of the world You've step into my wonderland, my world in my perspective <3.

GIVE ME YOUR WORDS


FOLLOW ME!!


BLOG ARCHIVE

  • Long Posts~ (Mrsm PT)
  • Snap-Snap!
  • Ulcers~
  • Note to Smokers..
  • Valentine's Day?
  • Key to your life...
  • She is still...
  • Akamika Gift~
  • I have to change!
  • Eatieee (copied)

  • Visit this pages!

    Akamika Gift Blogger
    Akamika Gift Facebook page
    Baby Monster
    Saidatul Nadia
    Chasing Dream
    A Secret Journey